خرید قاب عکس 

برای خرید قاب عکس به جرات می‌توان گفت, در اغلب منازل قاب عکسی برای تجدید خاطره, ابراز علاقه و یا تجلیل از یک واقعه افتخار آمیز به چشم می‌خورد. متناسب با محتوای تصویری که درون قاب عکس قرار می‌گیرد, جنس اندازه و رنگ قاب می‌تواند متفاوت باشد. قاب عکس چوبی بزرگ را می‌توان برای قرار دادن مناظر زیبا و تصاویر پرسپکتیو به کار برد. با خرید قاب عکس مدرن, شما می‌توانید عکس‌های پرتره از فرزند یا سایر عزیزان خود را روی طاقچه یا دیوار خانه, به نمایش بگذارید. با مراجعه به این مرکز خرید قاب عکس در تهران با دیدن هر قاب عکس قیمت آن را مشاهده نموده و قاب برای مدرک و یا نشان‌های افتخار خود یا اعضای خانواده خود را پیدا کنید. سفارش قاب چوبی عکس در این سایت به راحتی انجام می‌گیرد و خرید قاب چوبی را برای شما تسهیل می‌نماید. خرید قاب عکس چوبی بزرگ, از این سایت, به شما کمک می‌کند تا مناظر بدیع طبیعت و نقاشی‌های زیبا را روی دیوار آپارتمان خود به تصویر کشیده و از وجود آن لذت ببرید. در این مرکز به راحتی می‌توان قاب عکس خرید و پرداخت وجه آن را به سهولت انجام داد. با توجه به تنوع جنس, رنگ, اندازه و طرح‌های مختلفی که در این سایت ارائه شده است, خريد قاب عكس به فرایندی دلپذیر تبدیل شده است.     

 

ویژگی‌های با اهمیت در هنگام خرید قاب عکس مدرن

1- اندازه قاب

یکی از عواملی که در هنگام خريد قاب عكس بایستی مد نظر قرار گیرد, طول, عرض و به ویژه ضخامت قاب چوبی عکس یا سایر قاب‌ها است. اگر ابعاد قاب با محتوای تصویر داخل آن تناسب نداشته باشد, از زیبایی و جلوه تصویر مورد نظر می‌کاهد. بنابراین اگر قصد خرید قاب عکس مدرن را دارید, ابعاد تابلو یا عکس مورد نظر خود را به درستی اندازه گیری نمایید و قاب چوبی عکس را متناسب با آن خریداری نمایید. 

خرید قاب عکس

2-جنس قاب

عامل مهم دیگر در هنگام خرید قاب عکس مدرن, مواد به کار رفته در آن است. اگر از قاب عکس چوبی بزرگ استفاده می‌کنید, استحکام جنس چوب به کار رفته, بسیار مهم است. قاب عکس مدرن را می‌توان برای قرار دادن عکس‌های زیبای کودکان, تصاویر خاطره انگیز از مراسم ازدواج, مسافرت و امثال آن استفاده نمود. جنس و مواد به کار رفته در قاب عکس قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین سعی نمایید متناسب با کاربرد قاب, جنس عرضه شده در سایت مرکز را انتخاب نمایید تا از تحمل هزینه نامتعارف جلوگیری گردد.

خرید قاب عکس

3-رنگ و طراحی ظاهری قاب

اگر قصد خرید قاب برای مدرک تحصیلی یا سایر افتخارات خود را دارید, رنگ قاب بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد. رنگ زمینه تصویر در مدرک مورد نظر بایستی تضاد کافی با قاب عکس مدرن خریداری شده داشته باشد. در غیر این صورت جلوه کمتری را به بیننده القاء می‌کند. از طرف دیگر رنگ قاب مورد نظر بایستی با محیط پیرامون آن نیز تناسب داشته باشد. بنابراین رنگ قاب عکس در زمانی که بر روی دیواری با کاغذ دیواری طرحدار قرار می‌گیرد, با استقرار آن بر روی دیوار رنگ شده, تفاوت خواهد داشت. همچنین بایستی, تیره و روشن بودن پس زمینه رنگ دیوار را نیز در هنگام خرید قاب عکس, مد نظر داشته باشید.   

4-کیفیت اتصالات قاب

هنگام خرید خرید قاب چوبی یا قاب‌های با جنس متفاوت, توجه به کیفیت اتصالات قاب بسیار حائز اهمیت است. در این مرکز خرید قاب عکس در تهران, این اطمینان به شما داده خواهد شد که قاب خریداری شده, استحکام کافی داشته و در ساخت و طراحی قطعات آن دقت و وسواس کافی لحاظ گردیده است. بنابراین در این سایت به راحتی می‌توان قاب عکس خرید و از کیفیت طراحی و محکم بودن نحوه اتصال قطعات قاب به یکدیگر اطمینان حاصل نمود. این موضوع در قاب‌های بزرگتر اهمیت بیشتری دارد. چرا که ابعاد بزرگ تابلو, وزن شیشه مورد نظر را افزایش می‌دهد و در صورت ضعیف بودن اتصالات ممکن است باعث تغییر شکل یا شکستن قاب گردد.     

 

 

 

5-نحوه قرار گرفتن شیشه

از عوامل مهم دیگری که بایستی در هنگام خرید قاب عکس مدرن مد نظر قرار گیرد, نحوه قرار گرفتن شیشه بر روی قاب است. البته در برخی از قاب‌‎ها از شیشه استفاده نمی‌شود, اما در مواردی که شیشه روی عکس قرار می‌گیرد, داشتن شیار مناسب اهمیت زیادی دارد. ضخامت مناسب این شیار باعث می‌شود تا لبه شیشه از پست قاب بیرون نزند و قاب عکس مذکور ظاهر شکیلی داشته باشد. در هنگام سفارش قاب چوبی, اندازه دلخواه ریل مخصوص شیشه و عمق آن را به فروشنده اطلاع دهید تا در زمان قرار دادن شیشه پشت عکس با مشکل مواجه نشوید.

دسته‌بندی نشده

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!